בראשית הכי טבעי לעור שלך
FacebookYoutube
search2, search, magnifier, lookup, find
חפש
הסל שלי
אקנה ( פצעי בגרות)
הייחוד שלי הינו בתפישת הטיפול באקנה : על פי נסיוני והידע שרכשתי, הטיפול יהיה איזון וחיטוי : איזון כמות החלב וחיטוי הדלקת.
תפקיד החלב שהעור מייצר הוא להגן על העור מפני התייבשות, ואם נייבש אותו, הגוף ישלח לאיזור זה עוד חלב.
כשיש גודש של החלב והעור נקרע, מתיישב שם חיידק שגורם לדלקת כי הגוף שולח כדוריות לבנות להלחם בחיידק. השחורים נוצרים כשהחלב מתחמצן. לכן, יש לחטא את האיזור מחיידקים, ולנקותו מהנקודות השחורות.

הטיפול הטבעי בפצעי אקנה יהיה איזון וחיטוי : איזון כמות החלב וחיטוי הדלקת.

מומלץ למרוח על עור הפנים שמן חוחובה - 2 טיפות מהשמן הן די והותר. מומלץ למרוח את השמן בטפיחות קלות וחשוב להימנע ממגע עם העיניים. שמן החוחובה, שאינו אוטם את הנקבוביות, מסייע בהפסקת ייצור הסבום (שומן על עורי), בכך שהוא מידמה לסבום.

מומלץ להשתמש במסכות טבעיות לפנים לניקוי הנקבוביות, כגון: מסיכה על-בסיס חימר או מסיכה על בסיס פחם ותמציות חיטוי, שפותחת את הנקבוביות ומאפשרת לשומנים ולשחורים לצאת ביתר קלות. 

ניתן להיעזר במשחות לפילינג עדין scrub אשר גורמות לקילוף קל של העור, וכמובן לשחרור החלב 'החסום' שבבלוטות. למשל: גרגרי משמש ושמן אתרי לימון. כנל הסודה לשתייה.

להתרחץ עם סבון צמחי – אינו מייבש – לדעתי זהו עיקרון חשוב כי אם נייבש את העור הגוף ייצר עוד חלב כדי להגן על העור מפני ההתייבשות הזו. במקרים קשים נוסיף שמן עץ התה לסבון .

ג'ל אלוורה למריחה מקומית על החצ'קון – היתרון: שקוף ועל בסיס מים ולא שמן. אני מוסיפה לו שמן עץ התה , שמן רומן קמומילושמן לימון. בהכנה ביתית אפשר ג'ל מטפיוקה או ג'ל מפקטין (קליפות תפוחים או הדר) או אגר-אגר.

הגילוח פוצע את החצ'קונים – לחטא עם אפטרשייב טבעי, ללא אלכוהול. המתכון שלי לאפטרשייב טבעי : ג'ל אצות ים, חוחובה, אקליפטוס, לבנדר, גרניום, מרווה, ערער, מנתה.

השמנים האתריים המתאימים לטיפול טבעי בפצעי אקנה (את כולם יש לדלל בשמן צמחי, מומלץ החוחובה)
לחיטוי-עץ התה, לימון, קמומיל (רומן או גרמני), פטשולי, ערער, מרווה מרושתת, לבנדר- מספיק שניים מהמבחר.

לעיסוי החטטים הלבנים – ברגמוט, קורנית לינלול.

לשחורים-קערת אדים עם לבנדר עשר דקות. אחרי הלחיצות- לרסס או לנגב עם 50 מל מים מינרלים ,10 מל חומץ תפוחים, 1 כפית הממליס, 2 טיפות ברגמוט, 2 טיפות ברוש.
לייבש בעדינות ולמרוח 10 טיפות לבנדר,10 טיפות למון גראס, 5 טיפות מרווה מרושתת, 10 טיפות קורנית לינלול.

לוי חוה הכי טבעי לעור שלך